Tuesday, April 24, 2012

The Past 7: Meanwhile..


Oli saabunud õhtu ning ma lahkusin. Simón saatis mind ukseni ja ma otsisin taskust välja telefoni, et helistada sõbrannale. Valisin numbri ja andsin Simónile „head-ööd-musi”.
Teepeal, jalutades kodupoole, vestsin sõbrannale kahel viimasel päeval toimunust.
„Homme on viimane vaba päev,” mõtlesin voodisse heites ja vajusin unne.
Hommikul ärkasin taas telefoni värina peale. Kuigi ma polnud just eriline hommiku inimene, tõusin siiski küllaltki ruttu. Panin end riidesse ja valmistasin kiire hommikueine, kuna ma pole kuigi hea kokk ja samuti ei viitsinud ma selle peale aega raisata, sai selleks olema mikrolaineahjus soojendatud juustuleivad ning tassikiirsupp. Joonistasin ka näo pähe, misjärel kinnitasin oma kuldpruunid juuksed klambriga. Viskasin kiirelt jope selga ja saapad jalga.
Suundusin töö juurde, et vaadata, kuidas Adelouise’il läheb. Ma käisin tihti vabadel päevadel töö juures. Ma teadsin lihtsalt, et seal on tihti igav ja kuna mul midagi muud kodus ka teha, pakkusin Adelouise’ile mõneks ajaks seltsi. Tihti ei osanud me isegi millestki omavahel rääkidagi, kuigi oleks ehk tahtnud.
Adelouise oli minu juhendaja. Mõnes mõttes oli ta mulle nagu mu vanem õde, keda mul olnud pole. Mul oli alati hea meel teda näha, kuigi me ei saanud just kõige paremini läbi, kuid ma sisenesin talle poodi külla minnes alati naeratusega, et muuta tema päev veelgi paremaks. Nii ka seekord.
Adelouise naeratas mulle sõbralikult vastuja seletas, kuidas autsaiderid olid temalt küsinud teed minu maja juurde ja ta kuidas ta oli neile väikese kaardi joonistanud. Nüüd siis saingi teada, kuidas nad teadsid, kuhu tulla.
Enamusajast arutasime siiski tööd puudutavatel teemadel.
Õhtul sain taas kokku autsaideritega. Alates tänasest hakkas Simón minu juures ööbima ja me saime nautida teineteise puudutusi igal ööl. Vahel ei jõudnud me uksestki kaugemale minna ja jäime selleks hetkeks esikusse. Meie seks oli üheaegselt pöörane ja õrn, karm ja armastav, kuid alati pakkus see meile suurimat naudingut ja ennekogematut rahuldust minu jaoks. Tundus, et see kõik tuli tal nii lihtsalt, loomulikult. Tundsin end tema käte vahel kui süütu laps, kes alles õpib maailma ja sellega kaasas käivaid nähtusi tundma.
 Nii möödus pea kaks nädalat.
Ärkasin taas oma telefoni värina peale. Simón magas veel ja ma otsustasin ennast vaikselt valmis seada, et teda mitte äratada. Käisin kiirelt pesemas ja valmistasin siis jälle paar võileiba, panin vaikselt riided selga ja tegin soengu korda. Viskasin üleriided peale  ja sikutasin saapad jalga. Lahkusin vaikselt, jättes võtme ukse ette.